Pewnie nie wszyscy wiedzą, ale sieć komórkową Plus można nazwać także sprzedawcą energii elektrycznej. Prąd Plus w swojej ofercie ma już od blisko trzech lat.
Co oferuje Plus odbiorcom energii elektrycznej?
Jeśli chodzi o gospodarstwa domowe to Plus proponuje „Energie bez prognoz” oraz „Energie na abonament”. Pierwsza oferta to rachunki za prąd wystawiane na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej, a druga wyróżnia się formą rozliczenia w postaci abonamentu. Plus proponuje konkurencyjne stawki za kilowatogodzinę i gwarantuje, że stawki te nie zmienią się przez okres nawet 36 miesięcy.
Jak skontaktować się z Plusem?
Z Plusem można się skontaktować między innymi za pomocą czynnej całą dobę, 7 dni w tygodniu infolinii. Konsultanci Plusa są dostępni pod numerem 601 102 601. Kolejnym kanałem kontaktu jest strona internetowa Plusa. Tutaj znajdziemy specjalny formularz kontaktowy, chat oraz serwis Plus Online. Jeśli chodzi o Plus Online to serwis ten umożliwia między innymi pobranie e-faktury, dostęp do salda czy uregulowanie należności. Oczywiście do dyspozycji klientów są także stacjonarne punkty Plusa.